fredag 25. februar 2011

Endelig!

Hei  alle blogglesere!

Nå har jeg endelig fått laget meg blogg. Har hatt blogg på blogg.no, men sletta den etter mange vanskligheter med å lage design osv. Men her er ting enda enklere, ting faller jo så lett på plass.
Siden dette er mitt første innlegg kan jeg fortelle litt om meg selv; mitt navn er altså Celine Marlen og fylte sytten år 22.februar. Jeg ble samboer med verdens beste kjæreste, Alexander,  i slutten av august, og sammen har vi en liten hund ved navn Neo. Vi holder til å Hønefoss og trives veldig godt her så langt.
På denne bloggen kommer jeg til å blogge mye om min og Alexander sin hverdag, mote&sminke og er ikke redd for å si meningene mine om en sak, og jeg vil gjerne høre din!
Er åpen for all konstruktiv kritikk, så fyr løs om dere har noe på hjertet, enten det er positiv eller negativt.

Vi blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar