fredag 8. april 2011

Søsterbesøk

Godkveld alle sammen!
Har ikke blogget så veeldig mye den siste uken, har rett og slett ikke hatt tilgang til data, og blogging fra iPhonen er det værste jeg vet. Les innlegget under. Veeel, har ikke skjedd så mye denne uken, Alexander har som vanlig jobbet og sovet i Oslo fra mandag til torsdagen, og da benyttet jeg sjansen til å få storesøster over på overnatting. Jeg hater virkelig å sove alene, er så skummelt..
De siste dagene denne uken har det jo vært strålende vær. Sol og varme kan man ikke klage på i starten av april, altså!


 

Jeg og Janne Maria tok oss en tur på Clint her i Hønefoss. En utrolig fin resturant\cafè hvor dem selger herlig mat, kaffe av alle slag og ikke minst oreokake. Den er supergod! Er ikke spesielt billig på den cafeen, men er absolutt verdt hver krone. For en liten oreokake, ga jeg 80 kr.

Men, nå sitter jeg og Alexander å ser på film, leide tre stk som vi kan ha ut helgen, så vi har litt å se på. Akkurat sett en som heter "The devil", nå. Den var megabra. Står ikke åssen sjanger det er, men kan tippe thriller. Er ihvertfall til å anbefale! :-)
Vel, jeg blogger kaaanskje litt mer senere, føler meg litt tilbakestående når jeg sitter på pcen mens Alexander ser  på film, hihi..

:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar