fredag 25. mars 2011

Kosekveld med kjæresten

God kveld alle mann!

Denne kvelden har kunn gått til kos med kjæresten, Alexander. Etter Alexander hadde kommet hjem fra trening, bestemte vi oss for å bestille mat fra Salt og Pepper her i Hønefoss. En veldig populær og fin resturant. Jeg har nevnt det i et tidligere innlegg, om jeg ikke husker så feil. Er ikke akkurat første gang vi har bestilt mat der.

Denne gangen bestilte jeg:  Grillet 200g. oksefilet serveres med stekt grønnsaksblanding og husets hjemmelagede bernaisaus med potetkløflter.

Mens Alexaner bestilte; En blanding av biffkjøtt og kyllingfilet, paprika og løk. Serveres med varme tortillas, meksikansk ris, guacemole, revet ost, salsa og rømme.
Vi bestilte og sushi, den er så himmelsk!




Åh, jeg får vann i munn av å se på bildene, og plutselig ble jeg sulten igjen gitt. Skal ikke mye til!

Om dere vil bestille mat fra denne populære resturanten, så trykk HER . Jeg anbefaler det på det sterkeste. Resuranten er ikke direkte billig, men du får det du betaler for, no doubt!
Jeg trur Salt og Pepper finnes i Oslo og, ikke kunn her i Hønefoss, det er isåfall bare å sjekke på nettsiden dems.


Før jeg tar natta, tenkte jeg at jeg skulle filme Neo når jeg tar frem gitaren. Altså, han klikker helt, han blir helt fra seg. Flyr rundt i hele leiligheten å bare bjeffer og knurrer. Vet ikke helt hvorfor han er så redd den, sikkert pga de "skarpe" lydene..
Gled dere! :-)



Men en ting jeg syntes er noe forferdelig herk, det tar jo eeeevigheter på laste opp en film fra dataen og inn i innlegget. Istad skulle jeg legge ut en morsom video av Alexander, men orka ikke å sitte lenger, det tok ihvertfall et kvarter, og enda var den ikke ferdig.. Filmen var ikke riktig lang heller.
Har dere noen ideer til hvordan den kan lastes opp raskere? Isåfall, ikke nøl med å si ifra!

2 kommentarer:

  1. Liker DU sushi? :o What.. Det vil jeg også smake en gang.. Likte det ikke før iallfall.. Og jaaaaam legg opp film av Neo med gitar! Jeg holdt på å dø av latter når jeg så det :D

    SvarSlett
  2. Jeg trudde aldri at JEG kom til å like det, men herreguuud å godt det faktisk er!:-D
    Det tar så laang tid å laste opp film, men skal prøve å stå opp litt tidlig i morgen å få gjort det, det er jo så morsomt! :-D

    SvarSlett