mandag 4. april 2011

iPhone er noe dritt

Hallo alle sammen! Kjenner jeg blir relativt irritert når det overhodet ikke går ann å laste opp bilder fra iphonen og inn i et innlegg.. Jeg har gått lang tur med Neo, tatt masse bilder i det fine sommerværet, men hva er vitsen når man ikke kan blogge om det? Selvfølgelig, jeg kan jo skrive et innlegg om det, men innlegg uten bilder er rimelig kjedelig spør du meg. Det er noe galt med pcen også, så får ikke blogget før Alexander kommer hjem fra jobb, noe som er megakjipt for han kommer ikke hjem før på torsdagen.. Er så kjedelig å ha en kjæreste som jobber og sover borte i ukedagene, det værste jeg vet er å sove alene, føler meg overhodet ikke trygg. Siden jeg er i god gang med å klage, kan jeg vel si at jeg er veldig sulten.. Vi har mange pizzapakker i kjøleskapet, men jeg vil ha sjømat.. Hater å ikke ha penger..

Veeel, nok klaging! Ser frem til søsterbesøk ikvems. Janne Maria kommer til meg etter jobb og blir her i Hønefoss noen dager. Koselig! :-)
Men, kjenner jeg begynner å få kramper i fingrene, som sagt; iPhone er noe DRITT!
om Janne Maria tar med pcen sin blogger jeg forhåpentligvis mer senere ikveld..
Ha en fin dag alle sammen! :-)

OBS; orker ikke å rette opp skrivefeil..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar