fredag 25. mars 2011

Tilbakeblikk DEL 2

Hei og beklager for at det ikke ble noe blogging igårkveld. Jeg har liksom ikke den "motivasjonen" til å blogge for tiden. Altså, jeg tar jo bilder daglig som jeg har planer om å legge inn på bloggen, men får aldri rota meg til å gjøre det. En positiv ting er jo at jeg ikke sitter så mye på daten, eller hur?

Vel, de siste dagene har ikke vært så veldig innholdsrike akkurat. Været kan man jo overhode ikke klage på, for det er jo strålende. Null skyer, kunn sol, sol og atter sol! Sommeren er ikke langt unna kjenner jeg, og det liker vi.
Har ingen bilder fra denne dagen, men igår var jeg på langtur med lillevovv. Det finnes virkelig ikke ting han elsker mer enn å gå tur.

 

Hihi, han er så nydelig. Er så rart at man  kan knytte så sterkt bånd til en liten tass. Han har virkelig kapret hjertet mitt, og ikke minst Alexander sitt. Lille Neoklump! <3


Blogger litt senere idag, ha en fin dag alle sammen! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar