søndag 27. mars 2011

God morgen

God morgen alle sammen! :-)
Er deilig å kunne stå opp litt tidlig for engang skyld syntes jeg.. Jeg har jo ferie hver dag, sover til klokken to og tre iblant, så klager ikke på meg selv når jeg faktisk har klart å stå opp så tidlig. Ligger kanskje en lite tanke bak det hele, eller Alexander skal på kamp idag, de hadde oppmøte halv elleve, så da tenkte jeg; "hvorfor ikke heller bare stå opp å få noe ut av dagen?" Smarte Celine Marlen, er greit å gjøre et unntak i hverdagen!

Akkurat nå sitter jeg godt planta i sofaen, med dataen på fanget og Bonanza på tven. Av en eller annen grunn liker jeg det programet veldig godt. Alle cowboyene der er så kjekke, og jeg har alltid syntes at øynene dems glinser ekstra. Poetisk eller hva?


Forresten, jeg savner bestevenninna mi, Renate..


    Dette bilde er tatt på en klassetur til Polen og Tyskland i 10.klasse. En minneverdig tur!
                      Verdens herligste! <3

Jeg blogger mer senere idag, klarer ikke å konsentrere  meg om tv og data samtidig..
Ha en fin dag, alle sammen! :-)

1 kommentar: