søndag 10. april 2011

Wrestlemania

Åh, jeg sitter klistret foran tvskjermen kvart over ett, på natten, med wrestle på skjermen. Ikke bare wrestling generelt, men wrestleMANIA!! Forskjellen er rett og slett at på mania kan de gjøre hva som helst. Kaste stoler på hverandre, kaste hverandre på spikermatter osv. Høres veldig groteskt ut, men alt er jo bare skuespill, men uansett, de lærer jo noen moves som de kan få bruk for in real life. Vel, jeg har alltid hatt en favoritt, og det kan jo ikke være andre enn selveste... Jeg dæver...;


JOHN CENA!!!

Arh, jeg døde.. Hm, om Alexander noen gang skulle gjøre det slutt, står John Cena som andreplass på listen min, if you know what I mean.. ;-)
Neida, mye tull i det innlegget her, har det perfekt med Alexander, virkelig! Men, ingen over og heller ingen under, John Cena!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar