lørdag 26. mars 2011

Dagens anbefaling

Jeg tenkte jeg skulle anbefale noe til dere denne kvelden. Det er litt sent, men de som ikke leser det ikveld. leser det i morgen! :-)

Jeg har blogget i en stund nå, men ikke lenge her inne på blogspot. Jeg hadde ingen store planer med blogginga, bare blogge for å lette littpå tankene egentlig.. Men, når jeg hørte om sponsing av blogg ble jeg litt nyskerrig. Jeg søkte meg litt frem og meldte meg inn på sponsetblogg.no. Der melder du deg inn, skriver litt om bloggen din, det er ferdig på 1-2-3! Det som er litt viktig er at du burde skrive litt mye om deg selv og bloggen din, for å imponere de eventuelle sponsorene. Det vil si at 2 eller 3 linjer, ikke er spesielt spennende å lese..

Jeg meldte meg inn her, og vil nå i kort tid bli kontaktet av ulike sponsoerer som passer til den beskrivelsen jeg ga. Om du òg vil få sponsorer til din blogg, så trykk HER! :-)


Dette innlegget er laget i samarbeid med SponsetBlogg.no

Lykke til! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar