lørdag 26. mars 2011

Jeg vil ha sommmer

Nå er det ca 3 mnd til sommeren er her for fullt. Jeg klarer nesten ikke å vente, savner sommeren så ekstremt masse. Jeg gleder meg til å kunne gå i korte shorts, sommerkjoler, sommersko og ikke minst BIKINI!
Det føles alltid ut som om vinteren varer lenger enn sommeren, noe som er utrolig kjedelig. Jeg er egentlig ingen fan av vinteren. Klart syntes jeg syntes det er koselig med julaften og nyttårasaften, men snø og kulde gjør meg litt irritert. Jeg er så lei av å stresse med å kle ordentlig på seg når man skal ut, ta på varme sko og stor varm dunjakke.. Hva er vitsen?
Jeg syntes det skulle vært slik: Vinter på fjellene og sommer her nede! Hvorfor ikke? :-) De som vil ha vinter drar på fjellet, og de som vil ha sommer forblir her  nede.



  Dissen bildene er fra Mallorca. Den ene søsteren min bor der nede, så sommeren 2010 tok jeg med ei venninne, Marita! Var en minneverdig tur, masse sol og varme, akkurat sånn jeg liker det!


Gleder dere, dere til sommeren? :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar