onsdag 16. mars 2011

Whoops!

Sorry alle mann, men jeg glemte helt bort at jeg skulle blogge om den timen jeg.. Plutselig satt jeg klistra i sofaen med Total Blackout på tven, det er noe av det morsomste jeg har sett på evigheter. Jeg har utrolig lyst  til å melde meg på, men regner med det er 18 årsgrense, hvis ikke, hvor melder jeg meg pååååå?

Forresten, igår var jeg og Renate, en veldig god venninne av meg, på Salt og Pepper her i Hønefoss. Er en veldig fin og populær resturant som du får servert perfekt mat, no kidding. Dyrt, men absolutt verdt hver eneste krone!

 

 

Nå sitter jeg godt planta i sofaen å ser på Paradise Hotel.. Syntes denne sesongen virker rimelig lam, er liksom ikke så mye liv som i forrige sesong..Forhåpentligvis blir det bedre når selveste Drammensern Niklas Vindel dukker opp!

Ha en fin kveld alle sammen! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar