lørdag 26. mars 2011

Dagens antrekk?

Dagens antrekk er ifra BikBok;

 

Armebånd har jeg fått av storesøster, Janne Maria, og de er fra gullfunn om jeg ikke tar helt feil.



 Nå har jeg og Alexander henta hunden til onkelen hans, vi skal passe den til i morgen.  Er spennende når Neo får seg en liten lekekamerat. De går kjempe godt overens, noe jeg ikke hadde trudd ettersom begge er hannhunder.
Jeg har tatt mange bilder av de, og filmet litt, men orker ikke å stresse med å legge ut film, det tar jo eeevigheter..

Forresten, dette er første gang med "dagens antrekk", kanskje jeg skal begynne med det fast? Da kommer det jo litt flere meningsfulle innlegg fremover òg.

Blogger senere ikveld, ha en strålende lørdagskveld alle sammen! :-)

1 kommentar:

  1. Fortsett med dagens antrekk! Du gir meg inspirasjon :) Digget armbåndene dine btw!

    SvarSlett