mandag 14. mars 2011

Jeg drømmer

Igår satt jeg og Alexander å drømte oss bort litt, eller mye.. Han har akkurat blitt medlem av Eurolotto.com, hvor man kan dagli vinne masse penger. Hele totalsummen ligger på 200 millioner kroner.. Altså, tenk om jeg og Alexander hadde funnet så mye penger, i en alder av 17 og 19.. Han er lærling og jeg student. Vi satt å snakket litt om det igår, og jeg trur begge kom til en enighet om å flytte til Spania eller USA, eller ihvertfall kjøpe hus der, man trenger jo ikke å jobbe resten av livet..
Om jeg hadde vunnet så mye penger vet vet jeg ikke hva jeg hadde gjort, jeg hadde sikkert fått hjerteinnfarkt pga sjokket. Jeg hadde garantert kjøpt meg hundrevis av luksusbiler, flere hus i utlandet, blant annet på Mallorca, USA, Mexico, Afrika og ikke mins Hawaii.. Eller jeg trur jeg eller hadde kjøpt en øy! Kanskje begge deler, bare for å brife litt ekstra..























Nei, nok drømming idag alle sammen..Er ikke sunt å drømme for mye, jeg kommer jo aldri til å vinne 200 millioner uansett, men det er jo lov til å drømme litt !

Ha en fin dag alle sammen! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar