mandag 28. mars 2011

Ingen motivasjon


Beklager lite blogging idag, eller nærmere sagt ikke noe blogging i det hele tatt.. Har rett og slett ikke hatt motivasjonen til å blogge, har ikke hatt noe å blogge om. Alexander dro klokken 5 på morgenen idag, til Oslo. Han skal ut i noe montajsegreier med jobben, så jeg blir sittende alene i leilighetet til torsdag, tre uker fremover.. Han kommer hjem i helgene, gudsellov. Er så trist og stille uten han her.. Ingen å kose på, ingen å sitte i armekroken på, ingen å kysse. Da er det jo absolutt INGEN motivasjon..
Gammelt bilde ble det og, men orker ikke å stresse med en "photoshoot" nå..

Nå sitter jeg i sofaen med Paradise Hotel på tven, blir spennende å se hvordan folk reagerer når Niklas kommer tilbake denne sesongen.. EN ting som irriterer meg.. Det er jo ikke noe spenning på paradise lenger, jeg fant ut at Niklas kommer inn på paradise for 2 uker siden og at Maren kommer tilbake, det fant jeg ut igår. Alt står på jo på godkveldnorge.no.. Syntes det er tåpelig at de ødelegger spenningen slik..

Hva syntes dere?

1 kommentar:

  1. Jo, det er tåpelig! Jeg synes du skal få igjen motivasjonen jeg gullet mitt, for jeg liker å lese din blogg <3

    SvarSlett