onsdag 16. mars 2011

Tilbakeblikk

Som dere vet har min data levd i sin egen verden i en periode kan man si..Har fremdeles ikke fiksa den,og så dum som jeg var trudde jeg jo at jeg ikke fikk lagt inn bilder fra iPhonen uten iTunes.. MEN, det kan man  jo, man plugger bare inn usb-kabelen i iPhonen, deretter i dataen, også vips,så bare overfører man.. Nei, jeg er overhodet ikke den skarpeste kniven i skuffen..

Men tilbake til det innlegget handler om! Ettersom jeg nå har fått lagt inn noen bilder på dataen kan vi jo ta et lite tilbakeblikk på hva som har skjedd de siste dagene, eller hva?

MEN FØRST mååå jeg vise dere er nydelig blomst jeg så på Interfloriss for noen dager tilbake..Altså, jeg falt for den med èn gang, den er så lekker, men samtidig veldig stilfull, take a look;

 Åh, altså, jeg dåååner! Den ser mye penere ut i virkligheten, men er jo rålekker på bilde òg. Denne nydligheten koster hele 180 kr.. Det er litt for dyrt for min lommebok for tiden. Når jeg får lønning, flyr jeg rett på Interflorris å hamstrer denne blomsten..

Vel, vi starter på nytt;

Først tok jeg og Alexander sol på Brun og Blid. Er sånne solsenger med sånn "sprutegreie", olje trur jeg. Er ikke så veldig flink på slike ting, men jeg begynner ihvertfall å få tilbake den gyldne fargen, og da klager jeg ikke, en god start mot sommeren. Viktig å ha litt farge før bikinisesongen!


 

Forrige helg hadde Alexander håndballkamp i Drammen. Da tok jeg gleden av å spørre og Janne Maria og hennes kjæreste, Viktor, om de ville være med. Er ikke alltid like gøy å se på kamper alene, spesielt ikke når det ikke er her i Hønefoss. Ble ikke mye bilder ut av denne dagen, men har blitt stor fan av bilde av Janne Maria, spesielt reaksjonen til Viktor i bakgrunn; "Eh, say whaat?"
Kampen tapte de med 4 mål om jeg ikke husker helt feil, så vi trøstespite på Mc Donnalds i Drammen. Nuggetsmeny med 6 biter, 2 cheesburgere og pommes frites slår ikke feil akkurat.


Vel, det var tilbakeblikket av min interessante tid utenfor bloggen. Som jeg nevnte i forrige innlegg sitter jeg fremdeles å ser på Paradise Hotel.. Ikke særlig spennende, derfor endte jeg opp her.
Nå er det ikke lenge til kjæresten kommer hjem fra jobb. Denne uken har han jobbet kveldsskift, noe som er utrolig kjedelig, deilig det er siste uken for han nå!

Ha en fin kveld! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar